LEGO® Universe Newly Imagined
Menu
  • Home
  • Download
    • Musik
  • Foren
  • Info
    • Mitwirkende
    • Welt
    • FAQ
    • Objects
  • Tutorial
    • Kompilieren in Visual Studio
    • Server 0.3
    • Server 0.4 (Pre-2)
    • Server 0.5.1
  • Home
  • Download
    • Musik
  • Foren
  • Info
    • Mitwirkende
    • Welt
    • FAQ
    • Objects
  • Tutorial
    • Kompilieren in Visual Studio
    • Server 0.3
    • Server 0.4 (Pre-2)
    • Server 0.5.1

All Names Are Taken


Home › Foren › Help and Support › Resolved › All Names Are Taken

  • Dieses Thema hat 29 Antworten sowie 11 Teilnehmer und wurde zuletzt vor vor 9 Jahren, 7 Monaten von Awesomely28 aktualisiert.
Ansicht von 15 Beiträgen – 16 bis 30 (von insgesamt 30)
← 1 2
  • Autor
    Beiträge
  • September 19, 2015 um 4:04 pm Uhr #979
    HappyAngryCatfish
    Community Helper

    I’m not sure if that number is accurate or not.

    September 19, 2015 um 4:39 pm Uhr #985
    Vernerl
    Teilnehmer

    Oh. Ok.

    September 19, 2015 um 4:52 pm Uhr #987
    bricky
    Teilnehmer

    I fixed this problem on my server by typing in a custom name instead. That worked for me.

    September 19, 2015 um 5:22 pm Uhr #989
    Vernerl
    Teilnehmer

    Yeah me too, still said it was… Wait… OOOH, thanks, gonna test something.

    September 19, 2015 um 5:39 pm Uhr #990
    bricky
    Teilnehmer

    But it still freezes at 0% when loading

    September 19, 2015 um 5:43 pm Uhr #991
    Vernerl
    Teilnehmer

    Um what?

    September 19, 2015 um 5:44 pm Uhr #992
    bricky
    Teilnehmer

    For me it freezes at 0% loading for the venture explorer, but not in earlier versions.

    September 19, 2015 um 5:58 pm Uhr #993
    Vernerl
    Teilnehmer

    Oh. 🙁

    September 19, 2015 um 6:01 pm Uhr #994
    bricky
    Teilnehmer

    Does your version freeze? If not please tell me what version you use so I can switch, mine is not working

    September 19, 2015 um 7:08 pm Uhr #995
    CDFalcon
    Teilnehmer

    The reason this happens is when someone creates a faulty char. I am currently writing a script on the website to clear these, but until then, most of the time at anywhere between 6-9 PM EST new chars can be made…

    September 20, 2015 um 4:28 am Uhr #996
    Vernerl
    Teilnehmer

    6-9 PM EST is from midnight to 3 in the morning to me… So… Yeah…

    Oktober 16, 2015 um 2:46 pm Uhr #1504
    Buggot
    Teilnehmer

    So has this been fixed?

    Oktober 17, 2015 um 4:15 pm Uhr #1520
    BCC-LQ1998
    Teilnehmer

    It hasn’t, I’m still having the issue.

    Oktober 17, 2015 um 11:04 pm Uhr #1522
    Techtrix
    Teilnehmer

    I am having this issue too. Even when I put in a custom name and choose a temporary 3 word name, it still says that the 3 word name is taken. It should be fixed soon hopefully.

    Oktober 20, 2015 um 8:25 pm Uhr #1548
    Awesomely28
    Teilnehmer

    It is a known bug but to fix it make sure you request a custom name at the top and once Falcon accepts it, you can enter that same name next time you try and it should work 🙂

  • Autor
    Beiträge
Ansicht von 15 Beiträgen – 16 bis 30 (von insgesamt 30)
← 1 2
  • Das Thema „All Names Are Taken“ ist für neue Antworten geschlossen.

Comments are currently closed.

Bevorzugte Sprache


  • English (en) English (en)
  • Deutsch (de) Deutsch (de)
  • Español (es) Español (es)

Die Foren durchsuchen


Neueste Themen


  • Happy New Year
  • FORUMS CLOSED

Foren

  • General Discussion

Andere Seiten

  • LU Server Projects Github online
  • Community Discord online
  • Suche im LUNIversum

    Bitte zur Kenntnis nehmen!

    Die LEGO Group hat den Betrieb dieses Spiels nicht offiziell genehmigt und übernimmt in keiner Weise Verantwortung für mögliche Sicherheitsprobleme im Zusammenhang mit diesem Spiel.

    Urheberrecht © 2015-2021 LUNI™ Server Projekt

    Gehostet von TimTech Software